Wednesday, September 21, 2016

Interaktiewe Brokers Forex Trading Hours

Interaktiewe Brokers resensie Rating: Naam: Alex M Hierdie ouens is die erger wanneer jy enige vlak van ondersteuning nodig het. probeer om jou rekening te sluit en die boodskap funksie gesluit. geen verduideliking geen manier om te leer of hierdie narre of gestuur van plan is om jou geld te stuur. As hulle gewoond met jou te praat wanneer jy wil jou geld teruggestuur, hardloop weg daarvandaan. As hulle Don t wil kleiner rekeninge, 50k, en ons met slegs 5 jaar ondervinding, sê net so aan die voorkant, in plaas van advertensies wat gebaseer is op goedkoop kommissie tariewe. Wat verwag hulle. aan die einde van die dag het hulle bewys waarom sommige sake kry taged as pigs..they verdien dit. Gepos op: 2016/04/19 00:38:53 Rating: Naam: Ken Hierdie platform is suig bcoz hulle gee u baie baie lae hefboom. Ek gedeponeer SGD 3000. verloor 1 handel dan bcoz SGD 2800 en probeer om handel GBP / JPY en ander indekse sowel. U weet wat. die stelsel sê im uit marge. SGD 2.8k UIT marge. Hulle vra my om my geld Transport om ander geldeenheid en dit is baie ingewikkeld. Ek voel baie sleg oor hul hefboom en hul stelsel. Dit s suig. Gepos op: 2015/09/13 14:29:00 Rating: Naam: Robert Interaktiewe Brokers is 'n nagmerrie wanneer hulle met draad oordragte wat maag saam. Hul nakoming dep, is nie bereikbaar en hulle reageer wanneer hulle wil: laat jou in die donker. As jy glo dat daar 'n resolusie, interaktiewe makelaars kliënte agent, sê hulle sal nie vorder met die kwessie en voorsien ons met 'n verwysing na onsself te gaan met die korrespondent banke. Die korrespondent banke nie huiwer om ons te voorsien van inligting sedert die fondse vandaan kom IB. Dit is 'n DEAT spiraal wat jy nodig het om weer kontak IB vir meer inligting en wag die nakoming dep welwillendheid. Baie ontstellend kliëntediens. Gepos op: 2015/07/21 14:08:53 Rating: SCAM Naam: Truman6754 Absolute trein wrak in kliëntediens en integriteit. Sterkte sluit 'n rekening en kry jou geld uit sonder om gebuig oor op fooie. Gepos op: 2015/01/03 11:47:13 Rating: Naam: Morgan Die platform is slegs vir pro handelaars wat n bietjie hulp met die kry van die opstel moet. Hulle hou transaksie koste baie laag deur te sny op dinge soos kliëntediens (wat nie bestaan ​​nie, maar ek kan leef met dit, want ek don t handholding nodig) As behalwe Forex jy ook doen voorraad scalping of die opstel van yster CONDORS en soortgelyke opsie-strategieë hulle het die laagste moontlike koste sal jy nêrens kry nie. Hulle neem net 1 per uitgevoer handel terwyl alle ander makelaars ten minste 7,99 of meer sal neem. Is daar enige negatiewe Nie vir my persoonlik, maar ek kan sien waarom sommige mense so sou dink. In die eerste plek is, sal hulle nie swak derde wêreld burgers as kliënte. Jy moet 10,000 minimum te begin handel het. Die sagteware is waarskynlik nie die maklikste een om te gebruik vir beginners, en soos voorheen genoem, is daar min of geen kliënt ondersteuning beskikbaar. Die aansoekproses is redelik vervelig Jy beslis net Can not teken hier as wat jy kan op die meeste ander plekke. Jy moet ook elektronies onderteken Amerikaanse belasting vorms selfs al is jy 'n vreemde inwoner. Maar as jy 'n ervare handelaar en 'n stabiele bankrekening, hulle is die beste plek om te gaan op die hele internet. Vir Forex, aandele en enigiets anders. Om nie te praat, die goedkoopste. Gepos op: 2013/11/13 05:57:52 Rating: Naam: Francis Everington As CTA Ek het nie 'n probleem hardloop die meeste van my kliënte rekeninge en my eie toekoms rekeninge deur middel van interaktiewe makelaars. Dit is hoofsaaklik omdat hulle nie 'n voet verkeerd met betrekking tot befondsing kwessies of uitvoering gesit. Hul voorkant is baie maklik om te gebruik vir die opstel van nuwe rekeninge. Dit is beslis 'n makelaar vir professionele mense, so ek kan die frustrasies van kleiner handelaars wat probleme met hulle teëkom verstaan. As 'n handelaar ooit kry 'n marge oproep dan jou risiko is te hoog. Dit is skokkend hoeveel poste daar op die netto van mense wat probleme met hoe hul makelaar hulle behandel met betrekking tot 'n marge oproep. Dit is 'n gebeurtenis wat net nooit gebeur as jy is om suvive in die markte. Dis my twee sent die moeite werd. Goeie handel almal. Gepos op: 2011/12/13 01:09:02 Rating: Naam: Billy waarskynlik een van die beste makelaar vir fx daar buite, dit is slegte die minimum deposito is $ 10,000 en cr p hefboom 50: 1, dink ek hulle don t skop t klein handelaars. of as hulle skop t enige handelaars by almal seker Don t optree soos dit, hulle is waarskynlik om onnosel om te besef hoeveel hulle verloor op daardie. Gepos op: 2011/10/06 08:04:12 Rating: Naam: Blue Point dit moeilik om enige kommentaar hier glo. Ja IB is 'n groot maatskappy en is 'n paar keer onpersoonlik. Maar ek het met hulle gehad het vir 4 jaar. As jy dink hulle het jou bedrieg, jy is nie 'n handelaar. Gepos op: 2011/05/13 06:41:12 Rating: Naam: mbt215 ek m in 'n twee-week (en groeiende) stryd om my geld vrygestel van IB kry nadat kanselleer my rekening. Die rekening is amptelik gesluit, maar my pogings om 'n ACH oordrag kry of tjek uitgereik is nie om enige aksie. Hul diens personeel lyk ingemaakte instruksies wat gebaseer is op die aard van jou versoek hulle don t eintlik jou spesifieke versoek aflees brand. Wanneer hul geblikte instruksies, wat dikwels karretjie is, Don t werk, jy is terug na square one. Hul aflaai-weergawe verhandelingsplatform is té kompleks en hul web-gebaseerde inligting is té eenvoudig. Hul gebruiker dokumente is selde op datum. Noudat dit gesê is, ek het gebruik om hul dienste vir 7-8 jaar met slegs 'n paar handel misfires. (Toe hulle doen skroef 'n handelsmerk, maar hulle het nooit dit toegelaat of my geheel.) Ek is bly om (amper) gedoen word met hulle. Gepos op: 2011/02/14 09:30:00 Rating: Naam: Quitehi Ek het 'n rekening het vir byna 'n jaar met IB. Vir Forex bied hulle die strengste versprei ek ve gevind, met 0,5 pit op euro / dollar plus 5 roundturn kommissie. Hul platform is ingewikkeld en te pas wat geskik is vir die eerste keer gebruik word. Dit is die neem van my ouderdom om dit te bemeester en ek het net aangepas die min gebiede I m belangstel in. Kartering is hopeloos. Gewoonlik Ek kyk na die mark op MT4 en het 'n diepte van Market BookTrader van IB vir uitvoering. Dit werk die beste vir my. Jy kan 'n demo rekening oop te maak en kry kwotasies op MT4 sodat jy jou studies ens kan hardloop en uit te voer op 0,5 pitte van IB. Ook die BookTrader van IB het 'n noue posisie knoppie en 'n omgekeerde posisie knoppie, sodat jy kan handel forex soos dit is 'n termynkontrak. Kliëntediens was nog altyd baie koöperatiewe met my. Ek don t erken enige van die beskryf deur ander hier situasies. Ten slotte, ek dink IdealPro van IB is 'n ware ECN model vir forex. Ek het nog nooit gesien hierdie winkel te hardloop my tot stilstand kom. Ek is so gewoonlik die optrede op verskillende platforms as ek 'n stop by die mark om seker te maak my winkel is nie iets snaaks doen en dit hasn t gebeur. Ek wou nog altyd om iets te sê oor wat ek glo is een van die bes bewaarde geheime in forex: IB. Ook en uiteindelik, kan jy koop termynkontrakte, opsies, aandele of handel forex met dieselfde rekening. Dit is dalk te ingewikkeld vir die meeste handelaars en hulle beswaarlik adverteer hul forex teenwoordigheid. Ek ontdek dit per toeval nadat ek die rekening met hulle oopgemaak het. Gepos op: 2010/12/07 10:57:00 Rating: Naam: Michael Thomas Johansson NICE finansiële instelling. Maar uiters ingewikkelde FX platform. En maak die plek as jy NIE PREMIUM kliënt. Kliënte en beleggers. JY NODIG 24/7 BEHEER platform vir jou risikobestuur. Ek raai nie INTERAKTIEWE makelaar vir FOREX. Gepos op: 2010/08/22 06:22:00 Rating: Naam: AW ek met IB vyf is vir meer as 10 jaar en ek het aandele, opsies, futures en forex handel gedryf met hulle. Hulle doen 'n kommissie op forex ambagte, maar die versprei is ultra stywe interbank versprei en hulle kommissies is 'n paar van die laagste in die besigheid, op al hul produkte. Hulle doen gee laer hefboom in forex as baie ander, maar wat meer as 50-1 hefboom is nie 'n faktor in my handel (en waarskynlik shouldn t in die meeste ander, Ek is seker). Ek gee slegs 4 sterre, want: Ja, ek weet hul kliënte diens kan bevraagteken word, wat ek weet uit jare gelede en van ander handelaars, maar dit is omdat IB stel nie belang in wat mense loop deur die basiese beginsels of beantwoord newbie vrae. Hulle verwag dat hul kliënte ten minste 'n paar ervaring voor die opening van met hulle hê. jy weet wanneer die meeste mense 'n rekening en leuen oop op hul AP dat hulle het 'n jaar van uitgebreide ervaring in die handel en 'n 1M netto waarde, en dan bel hulle op om te kla oor normale glip dat hulle 50 dollar gekos. hierdie pissend IB af, want dit prob moet. Ek hawe t moes in elk geval met hulle klantediens in meer as 4 jaar. Gepos op: 2010/01/19 07:31:00 Rating: Naam: Stephen ek vyf is handelsvoorraad en termynkontrakte met IB vir 7 jaar met min probleme. 1 jaar doen forex met hulle en geen probleme tot dusver. Hulle het hef kommissie, maar strenger versprei. Hulle weer eerlik en betroubaar Gepos op: 2009/12/26 11:10:00 Rating: Naam: Jim Interaktiewe Brokers FX handel is een van die mees reguit vorentoe fx handel vir kleinhandel kliënte. Stywe versprei en baie lae kommissie te verminder algehele handel koste dus die verhoging van jou kanse om winsgewend te maak. Al hierdie negatiewe resensies is van bucketshop mededingers wat nie wil die kleinhandel kliënte om 'n eerlike handelsomgewing het. Enige maatskappy wat kredietkaarte neem om jou rekening te finansier moet ten alle koste vermy. Enigste nadeel is die kliëntediens - nie die mees vriendelike daar buite. Maar nie almal moet hulle hand gehou Algehele, 5 sterre. Gepos op: 2009/06/27 09:52:00 Rating: Naam: David ek kon die handel vir n tyd lank by IB dit definetly nie goeie platform vir Toekomsnavorsing net 1 punt dit is universeel rekening wat jy het alles in 1 plek. maar die uitvoering en kliënt diens leë ruimte Gepos op: 2009/05/28 17:02:00 Rating: Naam: Ken Hul diens is bedrogspul. Hul CSR is baie vyandig en anti-produktief. Enige probleem wat jy het, sal vereis dat baie van die oproepe en baie dae voordat jy gelukkig genoeg is om 'n oplossing te kry is. Gepos op: 2009/05/16 08:01:00 Rating: Naam: FXTrader handel gedryf met IB vir meer as 'n jaar. In teenstelling met ander makelaars, jy het geen idee as jou rekening is op of af. Net gemaak 500 oor afgelope twee weke - dit s nie weerspieël in die Netto Likwidasie Value of rekening totaal. Verdienste bly verhandel geldeenhede totdat jy hulle maak uit vir 'n ander gelde. As jy 'n beperking naby orde te verlaat, en dit neem dit, jou wins is aan die willekeur van die mark op daardie wins geldeenheid totdat jy dit toemaak, wat kan tot 2 dae. Om eerlik te wees, ek voel baie min korrelasie tussen die wins en verliese gegenereer, en die totale rekening. Gepos op: 2009/05/07 14:23:00 Rating: SCAM Naam: Kwaad in Ohio Interaktiewe Brokers is die geld Motel. Geld tjeks in, maar dit gaan nooit uit. Hul cr PPY sagteware was reageer en sal nie toelaat dat my 'n posisie te sluit. So ek het hulle op die telefoon. Niemand het geantwoord nie saak hoe lank ek probeer. Ek het 'n goeie bietjie van die geld so ek besluit om my rekening te sluit. Interaktiewe Brokers vertraag my bankoverschrijving onttrekking vir 9 dae vir geen rede. Hulle S CK. Gepos op: 2008/10/25 14:24:00 Rating: SCAM Naam: Ingar ek vyf ervaar 2 verdagte aktiwiteite met IB Kanada. Eerste - IB se versuim om stop verlies bestellings uit te voer tydens oornag handel op 21-08 Augustus. Toe ek gekla, 2 IB Kanada verteenwoordigers (Evan Sylvain) erken ontvangs van my stop verlies versoek, maar het voorgestel dat dit was my skuld dit didn t kry tereggestel omdat ek kon die handel na-ure. Ek het ook daarop gewys dat die stop eintlik getref op 01:15, maar die posisie was nog oop op 07:00. baie tyd, selfs in 'n vinnige mark uit te voer. Dit kos my 475. Tweede - een of ander manier twee posisies oopgemaak sowat 30 minute ná middernag op 03-08 September terwyl ek besig was in die bed slaap op vakansie. Toe ek van vakansie teruggekeer op 11-08 September en oop TWS om handel te doen was ek bekommerd om hierdie posisies te sien. Ek gesluit onmiddellik albei posisies en gekontak IB Kanada. Nadat hy op hou vir 20 minute, Carlo nagegaan die ouditspoor vir hierdie ambagte en erken dat daar iets teenstrydig, maar het geweier om my te vertel wat dit was, in plaas het hy gesê hy sal my terugbel. wat natuurlik didn t gebeur. Hierdie geheimsinnige handel kos my 2020. FYI - sedert Augustus 21-08, ek vyf is die uitvoering van 'n afdruk skerm van my rekening en portefeulje bladsy elke dag sodat die datum en tyd is sigbaar en op 02-08 September was daar geen oop posisies of limiet bestellings wat op die IB handel bladsy. Ek 'n klag by CFTC Afdwinging wat deur te sê dat IB Kanada nie geregistreer is by die CFTC gereageer geliasseer. Hulle het ook voorgestel dat ek 'n klag by die Nasionale Futures Vereniging (NFA) wat ek gedoen het, maar het nie 'n antwoord van hulle as van hierdie skrif gehad. Ek het IB Kanada opdrag gegee om my rekening te sluit en dra my oorblywende aandele terug in my bankrekening. Ek het 'n IB Kanada kliënt vir meer as 2 jaar en kan eerlik sê dat ek nog nooit 'n diens werk vyf ervaar so hard op nie die verskaffing van kliënte ondersteuning of versagting. good bye en good riddance Gepos op: 2008/09/19 12:43:00 Rating: SCAM Naam: activetrader007 Hulle het nie bestaan ​​nie kliëntediens. Hulle mense is kwaad en vyandig en vernederend. Hulle sal steel van jou rekening en nie onttrekkings of ACAT oordragte eer. Gepos op: 2008/07/09 11:13:00 DIALOG Interaktiewe Brokers Group, Inc. (IBKR) Na Ure Handel Real-Time After Hours Pre-mark Nuusflits Haal Opsomming Haal Interaktiewe Kaarte verstek Neem asseblief kennis dat wanneer jy jou seleksie, sal dit van toepassing wees op alle toekomstige besoeke aan NASDAQ. As, te eniger tyd, jy belangstel in terug te keer na ons standaard instellings is, kies asseblief verstek hierbo. As jy enige vrae het of enige probleme in die verandering van jou standaard instellings teëkom, stuur 'n epos isfeedback Nasdaq. Bevestig asseblief u keuse: Jy het gekies om jou verstek vir die Wikiquote Search verander. Dit sal nou jou verstek teikenbladsy wees nie, tensy jy jou verstellings weer verander, of jy jou koekies te verwyder. Is jy seker jy wil om jou stellings te verander Ons het 'n guns te vra asseblief jou advertensie blokkering uit (of werk jou instellings om te verseker dat JavaScript en koekies aangeskakel), sodat ons kan voortgaan om jou te voorsien met die mark nuus eerste-koers en data wat jy vyf gekom om te verwag van ons. Resensies Interaktiewe Brokers 2012/13 Interaktiewe Brokers Resensies 1 Mei 2013 - 30 April 2014 Hi, na die opening van 'n occount met hulle omtrent. drie jaar gelede met Aussie Rob Willson Ek het 'n paar met betrekking tot resensies te lees, re probeer om jou rekening te sluit, en of oordrag stig, uit jou handel rekening terug na jou eie private bank account. sincce daardie tyd het ek verhandel met hulle en gevind dat hulle verander daar diagram gegee om hulself te pas op die termynmark. lewende handel, kan ek beveel nie om dit te gebruik, soos ek gedink het ek het my rekening met hulle reciently gesluit, en het 'n paar keer met oproepe, dan vind ek uit ek kry marge oproepe op my rekening, boude Ek het my rekening gesluit en het geen ambagte op dat ek placed. SO IB geplaas om 'n bot handel oor die aud. usd dollar met my toestemming of kwnolage om toegang te verkry en sak die laaste 150.00 dollars wat in my oorgebly account. for hulself. sodat spreek vanself. - Nagegaan deur die EMU, 30 Oktober 2013 Waardering 10/02 2012/13 Interaktiewe Brokers Resensies 1 Mei 2012 - 30 April 2013 Ek gebruik hierdie makelaar om handel te dryf en wou net om te sê ek m regtig gelukkig met hulle. Alles net werk, en ek het nooit enige probleme gehad met hulle. Maar Don t glo my, AlphaJudge het hulle Thier beste makelaar review: alphajudge / interaktiewe-makelaars-hersiening / - Nagegaan deur Ferdinand Tupelez 22 April, 2013 Waardering 10/09 Ongelooflik lae versprei, verskriklik kliëntediens en tot dusver nie 'n probleem met slippages. - Nagegaan deur Wilson, 23 April 2007. Beoordeling 8/10 nou by IB vir die jaar. Uitvoering is oombliklike. Kan limiet bestellings binne die verspreiding. Baie gevorderde API en baie verkopers om uit te kies. Die voorkant Ek gebruik sal stop en TP bestellings by uitvoering van 'n bevel. Dit sal ook plaas staddles en bracket vervaag bestellings. Een kliek om bestellings op 'n DOM verander. Hotkeys. Een van die grootste makelaars (vir veiligheid). Kan ook alles handel op 'n makelaar in een rekening futures, spot, aandele, effekte, opsies, internasionale effekte. Versprei is klein, uitvoering foutloos. - Nagegaan deur Trade888, 7 April 2007. Beoordeling 10/10 Lae koste vir die handel. - Sou graag meer hefboom as 50: 1. - Clunky platform. ECN tipe is groot, want hulle don t probeer stop. - Nagegaan deur sstheo, 1 Maart 2007. Beoordeling 7/10 Hulle was goed in die eerste, maar dan begin hulle te vul my buite die verspreiding en wese steel geld uit my. Hulle het ook verskriklik stadig uitvoering. Die gemiddelde uitvoering tydens nuusgebeure is meer as 10 sekondes in my ervaring. - Nagegaan deur CJ, August 23, 2006 Waardering 10/02 2005/06 Interaktiewe Brokers Resensies 1 Mei 2005 - 30 April 2006 Ek is mal IB, omdat hulle toelaat om my te beperk bestellings betree binne die verspreiding. Hulle het ook 'n ECN-tipe model van forex-handel, wat is groot, omdat die verspreiding op EURUSD so laag as 1 pit kan wees (jy kan selfs koop teen die bod). Waardering 10/10 - 26 Desember 2005


No comments:

Post a Comment