Saturday, September 10, 2016

Opleiding Plan Sjabloon Versekering

Bemarkingstrategie Terwyl Ideale s begroting vir bemarking is nie groot, hulle besef dat om besigheid te genereer hulle moet geld te spandeer op bemarking. Ideaal sal moet vier verskillende bemarkingsaktiwiteite. Die eerste sal adverteer advertensies in beide die Yellow Pages, sowel as die plaaslike bedryf handel tydskrif geplaas word. 'N Tweede bemarkingspoging sal netwerke, gebruik te maak van al Sarah se bedryf kontakte. Die derde aktiwiteit is deelname aan die plaaslike beurs. Die laaste bron van bemarking is 'n direkte e-pos veldtog vir plaaslike perspektief kliënte. Kry praktiese idees en goeie modelle met die dekades van voorbeelde van suksesvolle bemarking planne met Bemarking Pro. Mission Ideale Business Support se missie is om die kliënt met die beste besigheid ondersteuningsdienste te voorsien. Ons bestaan ​​om aan te trek en te behou kliënte. Wanneer ons by hierdie stelreël, sal alles in plek val. Ons dienste sal oorskry die verwagtinge van ons kliënte. Bemarking doelwitte Toename herhaal kliënte. Verminder kliënt verkryging koste. Genereer merk kapitaal, gekwantifiseer deur 'n toename in ongevraagde diens versoeke. Finansiële doelwitte Winsgewendheid teen die einde van die jaar een. Bestendige, volhoubare groei. Verminder opleiding koste deur 2 'n kwart. Teikenmarkte Die versekering mark wat in die behoefte van ondersteuningsdienste kan afgebreek word in twee segmente eksklusiewe agente: Dit is agente vir slegs een tipe versekering, soos staat plaas. Die agent sal verkoop al die verskillende tipes dekking daardie Staat Farm bied, maar slegs staat plaas versekering. Terwyl die keuse hier is beperk, die voordeel van die eksklusiewe agent is dat hulle gewoonlik 'n baie sterk verhouding met daardie maatskappy wat is goed as daar ooit 'n eis kwessies. Insurance Brokers: Hierdie agente het nie 'n eksklusiewe kontrak met enige een versekeringsmaatskappy. Hulle kan versekering uit verskeie maatskappye bied. Die voordeel van hierdie opstel is dat hulle 'n groter verskeidenheid van diensaanbiedings as 'n agent wat net een merk van versekering verkoop kan bied. Posisionering Ideaal sal homself te posisioneer as die mees ervare versekering diens ondersteuning maatskappy in die Layton gebied. Dit posisionering sal bereik word deur gebruik te maak van sy mededingende voordeel. Ideaal s mededingende voordeel is 'n spesifieke, diep bedryf kennis van versekering. Terwyl hulle hierdie spesifieke kennis sal 'n groot deel van die mark verhinder, dit maak 'n klein deel van die mark baie aantreklik. Dit diep bedryf kennis is gebaseer op Sarah se vyf jaar as 'n onafhanklike versekering agent. Sarah sal al versamel van hierdie intellektuele kapitaal en verwerk dit in 'n opleidingsprogram so dit organisatoriese kennis. Hierdie benadering is ietwat agter in vergelyking met die norm vir die ondersteuningsdiens bedryf. Oor die algemeen, die agtergrond van die maatskappy eienaar is van die ondersteuningspersoneel bedryf. Hulle het toe die ondersteuningspersoneel bekwaamhede toe te pas om die bedryf van hul verskillende kliënte. Sarah is van mening dat die verwikkeldheid van die versekeringsbedryf is baie meer kompleks as dié van die ondersteuning agentskap. Haar rasionaal is dat sy kan optel die min dinge wat sy nie weet ondersteuning baie vinniger as om te leer oor die onderliggende bedryf wat gedien. Sarah se toegang bedryf is waardevol vir netwerk sowel. Nadat tyd nodig vir die bedryf, Sarah ontwikkel baie sterk verhoudings met agente. Nou dat ons vasgestel hierdie verhoudings skep 'n trust band wat betekenisvol vir 'n poging om die professionele versekering verhouding transformeer na 'n ondersteuningsdiens gebaseer verhouding. Strategieë Die enkele doel is om ideale posisie as die mees doeltreffende ondersteuningsdiens beskikbaar, bevelvoerder 'n meerderheid van markaandeel binne ses jaar. Die bemarkingstrategie sal poog om eerste aan die kliënt bewustheid met betrekking tot die dienste wat aangebied word uiteindelik skep, dan ontwikkel die kliëntebasis, en werk in die rigting van die bou van lojaliteit en verwysings kliënt. Die boodskap wat Ideale poog om te kommunikeer is dat dit 'n ongekende bedryf kennis. Ideaal sal verskeie metodes te kommunikeer in diens. Die eerste metode sal 'n advertensieveldtog wees. Die veldtog sal gebruik verskillende bronne, beide die Yellow Pages sowel as 'n bedryf joernaal. Die tweede metode van kommunikasie sal netwerke, gebaseer op Sarah se bedryf verhoudings. Die derde metode sal deelname in die plaaslike Beurs dat die meeste van die plaaslike agente en makelaars lok wees. Die laaste metode van kommunikasie is 'n direkte e-pos veldtog, fokus plaaslike versekering agente en makelaars. Die pos veldtog sal al die voornemende kliënte met inligting oor Ideale s diensaanbiedings te voorsien. Bemarkingsmengsel Ideale s bemarkingsmengsel bestaan ​​uit die volgende benaderings tot pryse, verspreiding, reklame en promosie, en kliëntediens. Pryse: Die pryse skema sal kompeterend in vergelyking met ander ondersteuning diensverskaffers wees. Verspreiding: Die dienste sal aangebied word by die kliënt se plek van werking of by Ideaal se kantoor, wat ook al die kliënte verkies. Reklame en promosie: 'n multi-toegeroep bemarkingsveldtog gebruik sal word om sigbaarheid en gelykheid te genereer. Customer Service: Maatskappye soos Siemens en L. L. Bean sal norm vir hul kliënte diens, en bestuurders sal verantwoordelik wees vir die bereiking van hierdie ambisieuse doelwitte gehou. Bemarkingsnavorsing Die hoofbron van bemarkingsnavorsing is gegenereer uit 'n reeks van fokusgroepe wat Sarah ontwerp en gefasiliteer. Die deelnemers was kontakte van Sarah se versekering industrie ondervinding netwerk. Elke fokusgroep het 5-7 deelnemers en is video band opgeneem ten einde die hele gebeurtenis op te teken. Die fokusgroepe het 'n gestruktureerde formaat waar alle deelnemers spesifieke vrae, sowel as 'n ongestruktureerde gedeelte waar daar 'n vrye-vloei bespreking is gevra. Die groepe verskaf Ideale met 'n rykdom van inligting van voornemende kliënte. Sommige van die bevestig reeds gehou aannames inligting, ander inligting was dinge wat Ideale was onbewus van, maar baie nuttig. Algehele, die fokusgroepe was ongelooflik nuttig. Ideaal beplan om nog 'n fokusgroep binne 18 maande het. Die ontwerp van opleidingsplanne en Leer Doel Artikels van hierdie onderwerp Sluit ook die Biblioteek se Blogs Verwante om Ontwerp en Ontwikkeling Planne Benewens die artikels oor die huidige bladsy, sien ook die volgende blogs wat poste met betrekking tot ontwerp Opleiding en Ontwikkeling Planne het. Scan af die blog se bladsy om verskeie poste te sien. Sien ook die artikel naby die onderkant van 'n pos in die blog. Die blog ook skakels na talle gratis verwante hulpbronne. Voorbereiding vir die ontwerp van jou opleiding Plan Die doel van die ontwerp fase is om die leerdoelwitte wat saam die algemene doelwitte wat tydens die behoeftebepaling fase van sistematiese opleiding ontwerp sal bereik te identifiseer. Jy sal ook die leeraktiwiteite (of metodes) wat jy sal nodig het om uit te voer om jou leerdoelwitte en algehele opleiding doelwitte te bereik, te identifiseer. Voordat vorder deur middel van die riglyne in hierdie onderwerp, sal die leser baat vind by die eerste die inligting oor formele en sistematiese opleiding, veral die Addie model, op formele opleiding prosesse hersien - Instruksionele Systems Design (ISD) en Addie. scan dan die inhoud van die eerste fase van die Addie model sistematiese beplanning van opleiding, Opleiding Behoefte Assessering en analise: Die identifisering Opleiding doelwitte te bereik. (Dit ontwerpfase is die tweede fase van die Addie model.) Let ook op dat daar 'n dokument, volledige riglyne te ontwerp Jou Opleiding Plan. dat die riglyne van die verskillende onderwerpe oor die opleiding planne om jou te lei om 'n opleiding te ontwikkel kondenseer. Daardie dokument bied ook 'n raamwerk om Ontwerp Jou Opleiding Plan wat jy kan gebruik om die verskillende aspekte van jou plan te dokumenteer. Ontwerp jou leerdoelen doelwitte spesifiseer die nuwe kennis, vaardighede en vermoëns wat 'n leerder moet bereik van die onderneming van 'n leerervaring, soos 'n kursus, webinar, selfstudie of groepsaktiwiteit. Bereiking van al die leerdoelwitte moet lei tot die totstandbrenging van al die algehele opleiding doelwitte van die opleiding en ontwikkeling ervaring (s). Verstaan ​​die belyning, Dimensies en voorwaardes in Leer Doel Die volgende tabel dui aan hoe leerdoelwitte wat verband hou met die opleiding doelwitte (wat tydens die behoeftebepaling fase), leermetodes / aktiwiteite, bewyse van leer en evaluering aktiwiteite. algehele resultate of vermoëns wat jy hoop om te bereik deur die implementering van jou opleiding plan, bv 1. slaag toesighouer kwalifikasie toets wat jy in staat is om te doen as gevolg van die leeraktiwiteite in hierdie plan, bv sal wees, 1. uitstalling nodige vaardighede in probleemoplossing en besluitneming 2. uitstalling nodige vaardighede in afvaardiging wat jy gaan doen om die leerdoelwitte te bereik, bv 1. 'n kursus in basiese toesig 2. adres 'n groot probleem dat die maak van belangrike besluite 3. afgevaardigde na 'n sekere werknemer vir 'n maand 4. ens bewyse wat tydens jou leeraktiwiteite insluit - dit is die resultate dat iemand kan sien, hoor , voel, lees, reuk, bv 1. natuurlik graad 2. u skriftelike evaluering van jou probleme op te los en besluitneming nader 3. ens assessering en oordeel oor gehalte van getuienis ten einde tot die gevolgtrekking of jy die leerdoelwitte of nie Voorbeelde bereik Nature van goed geskryf leerdoelen help leerders verstaan ​​hoe om te ontwerp leerdoelwitte dra, is die volgende voorbeelde aangebied om die aard van leer doelwitte te dra. Die voorbeelde is nie bedoel om geoffer te word as voorbeelde woord-vir-woord as leerdoelwitte te aanvaar. Afrigters en / of leerders moet hul eie leerdoelwitte te ontwerp om hul algehele opleiding doelwitte te bereik en om hul voorkeur strategieë aan te pas om te leer. Die onderwerp van die leerdoelwit is ingesluit in are en kursief. Leerdoelwitte direk onder genommer. Onderwerp: Kommunikasie 1. Verduidelik vier basiese beginsels van kommunikasie (verbaal en nie-verbaal) en aktiewe, empatiese luister. 2.outline vier hindernisse en brûe kommunikasie 3. Noem ten minste vier maniere kommunikasievaardighede wat betrokkenheid personeel aan te moedig sal krat help om 'n positiewe werksomgewing. Onderwerp: Mentorskap 1. Verduidelik basiese werk pligte en standaarde van posbeskrywing om 2. uiteensetting personeel ten minste vyf spesifieke leerdoelwitte met personeel deur dit te vergelyk prestasie met werk pligte 3. Ontwikkel 'n jaarlikse plan met personeel om leerbehoeftes, toesig plan en belonings te bereik onderwerp: effektiewe afrigting 1. Noem ten minste drie werk verwagtinge vir personeel wat fokus op die behoeftes inwoner se 2. plan vyf strategieë om gereelde verbale en nie-verbale aanmoediging te gee en belonings 3. identifiseer spesifieke nakoming kommer met personeel te vra vir moontlike oplossings en besluit metodes van meet suksesvolle uitkomste Onderwerp saam. Kulturele Diversiteit 1. plan werkbare strategieë vir die integrasie van nuwe personeel in die werkspan 2. kies hul eie manier om 'n waardering vir hoe waardes en persepsies beïnvloed kommunikasie 3. beskikbaar vir personeel toon 'n reeks van leergeleenthede vir 'n groter wêreld kennis en kulturele inligting onderwerp: Time Management 1. lys werk verwagtings van dosente 2. verskaf gereedskap om te gebruik in prioritiseer take van inwoner sorg 3. skep met personeel 'n voorlopige skedule vir omgee op grond van hierdie feite onderwerp: Konflikoplossing 1. verduidelik ten minste vyf basiese beginsels van empatiese kommunikasie te hanteer konflik 2. ontwikkel beleid dat die huidige front-line leiers die toestemming en verwagting om te werk met ander personeel op konflikoplossing 3. beleid vir progressiewe dissipline te ontwikkel en te verduidelik hoe dit werk om huidige voorste linies leiers onderwerp gee: Stres Management 1 . lys en groot simptome en gedrag wat verband hou met te veel stres 2. uiteensetting 04:57 streshantering strategieë 3. lys vinnige strategieë personeel kan gebruik tydens werk verskuiwing asook by die huis te verminder stres vlak 4. voed personeel oor basiese riglyne om te erken bou ondersteuning werkspanne Onderwerp: Kommunikasievaardighede / kulturele benaderings 1. leer mekaar en personeel oor verskillende kulturele benaderings en lewende style 2. identifiseer drie stappe om 'n klimaat waar verskille in kulture hersien as positief bevorder en toevoeging 3. leer ten minste drie metodes van probleemoplossing toe kulturele verskille en gebruike in te meng met die nodige inwoner sorg. Onderwerp: Job verwagting / Koördinering insluitend gesag en verantwoordelikheid 1. leer drie benaderings tot probleemoplossing wat die identifisering van die onderliggende probleem 2. Maak personeel opdragte gebaseer op insette van personeel 3. evalueer benaderings en maak regstellings op grond van uitkomste onderwerp sluit in: Spanwerk / positiewe werksomgewing / positiewe belonings 1. identifiseer eienskappe van 'n effektiewe span 2. beskryf vier vaardighede leiers kan gebruik om te bevorder toewyding en samewerking 3. ontwikkel ten minste vyf riglyne vir die behandeling van mense met respek en help personeel leer van mekaar Onderwerp: Doelwitstelling / Performance Reviews 1. ontwikkel riglyne om spesifieke doelwitte te stel met die personeel en help hulle van plan is om aan hierdie doelwitte 2. ontwikkel beleid dat personeel aanmoedig om onderwys doelwitte te soek deur middel van loopbaan lere 3. ontwikkel riglyne vir effektiewe waarneming en terugvoer na die doel te bereik (deur personeel ) Onderwerp: opbouende kritiek / Gevolge 1. vestig duidelike standaarde van gedrag, en wat erken en beloon personeel wanneer hulle voldoen aan die standaarde 2. lys maniere om personeel te benader wie se prestasie is 'n bekommernis (met 'n wen-wen gemoedstoestand) 3. beskryf hoe leer empatiese kommunikasie sal help voorste linies leiers hanteer konflik / konstruktiewe kommunikasie en hulp plan vir oplossing Analiseer jou leer doelwitte vir relevansie, belyning, volgorde en Toetsbaarheid 1. watter volgorde die doelwitte Gewoonlik bereik moet word, leer bou voort op leer. Dit mag nuttig wees om sekere gebiede van kennis en vaardighede aan te leer voordat die aanleer van nuwe gebiede wees. 2. Sal die doelwitte te bereik die Algehele Opleiding Doel (s) Nou weer jy lees in die raamwerk te ontwerp Jou Opleiding Plan neerskryf jou leerdoelwitte. 3. Wat is die beste leeraktiwiteite te ontwikkel om die doelwitte te bereik Doen die metodes ooreenstem met die leerders besonder leerstyle, byvoorbeeld. lees, doen of luister Doen die metodes rek hul style ook Is die metodes geredelik toeganklik Doen die metodes gebruik te maak van die werklike lewe leergeleenthede, byvoorbeeld. gebruik op-die-werk opleidingsgeleenthede, werklike probleme wat voorkom by die werk, gebruik projekte en programme by die werk Let daarop dat leeraktiwiteite altyd ooreenstem met leer doelwitte op 'n een-vir-een basis. Jy kan voordeel trek uit die volgende skakels, 'n paar tipiese maniere van leer. Sommige nuwe maniere van leer in die styl Werkplek en Leer Inventaris.) 4. Doen die aktiwiteite sluit Deurlopende Reflections oor leer Die leerders sal baat vind by gereelde neem tyd om terug te staan ​​en navraag te doen oor wat aan die gang is in die opleiding, wat hulle leer en wat, indien enigiets, moet verander word. Vaardighede in weerspieëling is van kritieke belang vir voortgesette leer in die lewe en werk. Oorweeg die gebruik van 'n private leer joernaal. Nou kan jy weer lees en skryf die leeraktiwiteite in die raamwerk te ontwerp Jou Opleiding Plan. 5. Wat is die resultate, of bewyse van leer, sal geproduseer Vir idees oor wat lei tot die ontwerp in jou plan, sien Monsters van Leerder se resultate as 'n manier om Bevestig Leer. Nou weer jy gereed is om neer te skryf jou getuienis van leer in die raamwerk te ontwerp Jou Opleiding Plan. 6. Wie sal bevestig dat elkeen van die Learning Doelwitte bereik Ideaal gesproke is die leer geëvalueer word deur iemand wat sterk kundigheid op die gebied van kennis en vaardighede wat nodig is om die opleiding doelwitte te bereik het. Nou weer jy gereed is om neer te skryf jou evalueerder in die raamwerk te ontwerp Jou Opleiding Plan. 7. Wat koste sal verband hou met die ontwikkeling en implementering Jou Plan Dink fasiliteite, tegnologie, personeel, spesiale kundigheid, ens Jy kan kies om die artikel te werk in die raamwerk te ontwerp Jou Opleiding Plan. 8. Hoe sal leerders in tyd te bestuur en stres tydens die Leer Ontwerp Opleiding kamers (Klaskamers) Business Support Versekering Besigheidsplan Uitvoerende Opsomming Ideale Business Support is 'n full-service ondersteuning agentskap vir die versekeringsbedryf. Ideaal bied 'n wye verskeidenheid van ondersteuningsdienste aangepas vir versekering agente. Ideaal sal spesialiseer op 'n paar aanbiedinge, maar kan byna enigiets doen. Terwyl die ondersteuningsdiens mark is mededingend, die meeste maatskappye is generali. Ideaal sal uitstaan ​​deur te konsentreer op die versekering nis. Ideaal het twee sterk mededingende voordele. Die eerste is die industrie kennis van versekering. Sarah Helpinghand, die eienaar, het vyf jaar vorige aan Ideale werk as 'n versekering agent. Hierdie ervaring is van onskatbare waarde. Daarbenewens sal die waarde van 'n netwerk wat gebaseer is op Sarah se vorige versekering verhoudings Ideale n groot been opgee op die kompetisie. Laastens sal Sara wees ontwerp van 'n intensiewe opleidingsprogram vir haar intellektuele kapitaal te deel met betrekking tot die versekeringsbedryf met die res van haar maatskappy. Alle werknemers met gaan deur middel van hierdie opleiding. Ideaal word geprojekteer om winsgewendheid te bereik per maand 11 en sal beskeie netto wins het met vanjaar drie. Nodig werklike kaarte Ons beveel die gebruik van LivePlan as die maklikste manier om grafieke vir jou eie sakeplan te skep. 1.1 Sending Ideale Business Support se missie is om die hoogste gehalte ondersteuningsdienste vir versekering agent bedryf. Ons bestaan ​​om aan te trek en te behou kliënte. Wanneer ons by hierdie stelreël, sal alles in plek val. Ons dienste sal oorskry die verwagtinge van ons kliënte. 1.2 Doelstellings Die doelstellings vir die eerste drie jaar van die operasie sluit in: Om 'n diens gebaseerde maatskappy wie se primêre doel is om kliënte verwagtinge oortref skep. Die benutting van Ideale ten minste 20 verskillende versekering agente praktyke. Om die aantal kliënte bedien met 20 per jaar deur middel van uitstekende prestasie te verhoog. Om 'n volhoubare aanloop besigheid wat geen voordeel aanbring ontwikkel. Jou sakeplan kan kyk as gepoleerde en professioneel as hierdie monster plan. Dit is vinnig en maklik, met LivePlan.


No comments:

Post a Comment