Tuesday, September 27, 2016

Pokemon Trading Card Game Online Booster Code Generator

Gratis kaarte N Nota oor vrye kaarte / Items Card hoeveelheid van Version: 2.19.0.439 As jy hierdie items gratis bekom, hulle is - in die meeste gevalle - untradable Untradable (gesluit) kaarte het 'n slot-ikoon met die aantal kaarte gestel wat kan nie verhandel. Byvoorbeeld, die Pikachu kaart getoon het net 2 beskikbaar vir verhandeling. Jy kan verhandelbaar kaarte / pakke verkry deur verlossende kodes, wen boosters van toernooie, soos 'n wiel Mystery prys of koop items uit die winkel met juwele wat slegs beskikbaar in Kanada is tans. Bonus Wheel Mystery Pryse Ten einde 'n bonus wiel prys ontvang, moet jy in die gesig staar 'n teenstander in 'n posisie wedstryd as jy nie het ingedeel wedstryde oopgesluit, jy moet veg in 5 oefenwedstryde (of wat ook al die nommer in die hoek van die posisie van wedstryd noem). Let daarop dat die posisie wedstryd ten minste 2 minute totaal ten einde die wiel prys te verkry moet hou. Dit beteken dat jou 23:00 min, dit is 'n waarborg vir 'n bonus wiel prys. In teenstelling met die ander hier gelys metodes, die booster pak of die kaart prys is sluit die pryse wat kan verkry word deur die wiel sluit in: 'n Klein aantal Trainer Tokens 1x Toernooi kaartjie of die Mystery Box wat 25x Trainer Tokens 4x Toernooi kaartjie 1 bevat ewekansige onlangse booster pak (ontsluit) 'n ewekansige weeklikse prys (ontsluit kan 'n kaart, muntstuk, ens Check / r / PTCGO op Reddit vir die jongste lys. wees) Daily Challenges Soos van 26 Maart, 2015, Daily Uitdagings is vrygestel in die spel. Die uitdagings toekenning Trainer Trekstang ons 'n ewekansige booster pak maar vir die nodige aantal jy het ander vry te items soos elementele munte, kaart moue en dek dek. Afrigter Challenge Die voorgereg dek wat jy kies ontsluit kan word (vir gebruik in die dek bouer) sodra jy ten minste 10 opleiers met daardie dek verslaan. Jy kan die ander voorgereg dekke ontsluit hierdie manier as well. As jy 'n tema dek verlos, kan jy 'n gratis ewekansige booster pak kry as jy 12 keer te wen met die dek in die Afrigter Challenge. Wanneer jy die dek te kies in die uitdaging, sou dit 'n verklaring gesê so as dit die geval is nie. Wanneer jy 'n NPC in die Afrigter Challenge daag, kan jy die Total Trainer telling bar (4 sterre) bo die knoppie Speel daarop. Jy kry punte, wat vul die kroeg, deur die gesig staar die NPC - of jy nou wen of verloor As jy maksimum hierdie bar (30000 punte), kry jy 'n gratis ewekansige (gesluit) booster pak Let jy kan net kry een per NPC bar jy Max uit. As jy maksimum uit die telling van elke NPC in 'n enkele liga, jy sal 'n bykomende 3 pakke In totaal te kry, kan jy 45 pakke op hierdie manier te kry. Tip. By die keuse van die liga, kies die Expert probleme. Dit sal maak dat baie vinniger kry punte. Afrigter Tokens Tans kan jy Trainer Tokens verdien deur die manier van speel teen ander spelers of deur die wen teen SVE beheer duelists in Afrigter Challenge (bo en behalwe die daaglikse inskrywing bonus). Jou eerste oorwinning van elke dag teen spelers gee jou 'n bonus 10 tekens en verdere oorwinnings is 'n ewekansige bedrag van 1 tot ongeveer 5 of selfs meer as dit, afhangende van jou spel, plus 'n spin op die Bonus Wheel as 'n paar minute geslaag het in jou tweestryd teen ander spelers. Let daarop dat die aankoop van booster pakke met afrigter tekens gee jou 'n geslote booster pak. Unlimited Aflosbare kodes Hierdie kodes kan gebruik word soveel keer as wat jy wil. Let daarop dat hierdie kodes is die naam van die booster pak sonder 'n spasie. Let daarop dat die kodes al kan lowercapped. Gratis Pokémon Online TCG kodes Danksy kitszy van YouTube vir die stuur van my hierdie gratis aanlyn Pokemon TCG kodes: E8H-3KHH-RM9-84J PUF-TCWQ-DPK-K4S AXS-A6PS-Y6C-HQR XFF-R8NU-VYW-DEV FVX - LY67-VH7-AB5 ACC-SX96-TBM-PWX D9X-ETFB-SM8-WMH B53-CQCY-GNA-MD5 5E9-CKXK-6VF-CT3 Rhu-LPLH-35K-K6J EWS-4DSH-7EQ-QTQ 596-VYFJ - PT8-HWA UP5-8H9N-5E4-FR4 Bbw-9L3R-MUB-RQV SL5-UUKG-5HJ-6HS HAR-MXYV-N4Q-8GN F7R-44QR-BRR-EBN MGH-9EWX-X4D-SMN C8D-RFTP - M7K-WGV F68-S8LF-S3G-PDW WRK-CET9-TCK-BJQ PV7-K9BU-6HR-Q4D 8QC-EGJQ-VQG-QUC 353-DM55-ELR-5J6 YDW-XNGE-JV3-L6J MTC-7NXA-N9J - XK8 TGR-VQC6-4GV-SWB N5U-GRR6-CRA-8HJ 85 kommentaar: hey kan ek plz een kode i kyk al ur vids maar ek het nie 'n youutbe e-pos my by SniperMaN7st Gmail kan ek 'n paar of een kode. Ek moet dit so baie. E-pos my by dannyli live. nl doen hierdie kodes werk Haai, net soos die ander wat ek kan t laat my dit te koop van eBay. Asseblief, as jy my 'n paar kan gee, my e-pos: freddy. slaya hotmail As u moontlik stuur vir my 'n paar kodes vir PTCGO wat my sal help om uit te hope dieselfde as bogenoemde probleem. Ive net begin speel en het hulp nodig big time. As jy kan stuur 'n epos my by cscowan87 hotmail. dankie. Haai, PrimetimePokemon Ek weet almal gevra, maar dit sou 'n baie beteken as jy my kan slaag ten minste 1 werkende kode. I) About Me PrimetimePokemon Hey, ek m Primetime Pokémon, I m 'n ywerige versamelaar van Pokémon kaarte en is die versameling, want ek 10. Behalwe Pokemon was, ek geniet oefen en uit te werk, kyk Minnesota sport en werk. Indien u enige kommentaar of vrae vir my voel asseblief vry om te vra Ek sal so gou as moontlik te beantwoord, en sou dit baie waardeer as u my hier sou volg op en skryf aan my YouTube-kanaal. View my complete profile 8 Oktober 2014 12:13 CEST Gratis Pokemon TCG Online Booster Pack kodes: Aanhangers Verwag November CoroCoro Leaks Soos die nuwe maand begin, Pokémon ondersteuners nie net die komende CoroCoro lekkasies te geniet nie, maar ook vry TCG Online booster pak kodes. Onlangs is 'n Pokemon TCG spel vrygestel vir die iPad, gee kaartspel ondersteuners 'n nuwe manier om wedstryde te hê en in te samel kaarte. Laai die Pok Maandag Trading Card Game Online. En nou, 'n paar aanlyn entiteite is die verskaffing van kodes wat gebruikers 'n gratis digitale Pokemon X en Y booster pak kry wanneer verlos in die app. Vir die gewilde webwerf PokeJungle, die kode is soos volg: Jy het tot 10 Oktober om die kode te los, so haastig En nou danksy fateofangels redditor, het 'n versameling van gratis TCG Online booster pak kodes is saamgestel vir u gebruik. pa-pokemon-tcgo-app-fan TOONZONE-POKEMON-TCG-online-APP Skyfie-tot-speel-pokemon-tcgo-vandag REACTOR-LIEF-POKEMON-TCGO-APP JWITTZ-POKEMON-TCGO GAMEINFORMER2014-POKEMON-TCGO-APP 148APPS-TEKSTE-pOKEMON-TCGO MACRUMORS-September-pOKEMON-TCGO-aPP qf8w3ly1 - Gratis Flashfire Pack topcutstrategypokemontcgoapp Marri Land-speel-pokemon-tcgo-app pokemontcgoapplaunch klont-brug-oor-tot-pokemon-tcgo-app pidgi-speel-pokemon - tcgo-2014-September pokemon-tcgo-pokemon-kruispad SHACKNEWS-pOKEMON-TCG-online-NEWS purplepawnpokemontcgoapp BULBAGARDEN-pOKEMON-TCGO-APP-FUN Intussen is aanhangers gretig vooruit op die volgende groep van CoroCoro lek vir November. Gegewe die tydlyn van die CoroCoro lek, moet die jongste lek kom binne die volgende dag of twee, so bly ingeskakel.


No comments:

Post a Comment